logo top banner

Γιώργος Κυράτσος (Πιάνο)

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και σπούδασε στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης στην τάξη πιάνου του Γ. Θυμή απ’ όπου πήρε Δίπλωμα το1987 με Άριστα παμψηφεί και Α΄ Βραβείο. Την ίδια χρονιά έλαβε μέρος στη συνάντηση νέων καλλιτεχνών των χωρών της Μεσογείου στη Μασσαλία. Παράλληλα σπούδασε ανώτερα θεωρητικά στο Κ.Ω.Θ. και έλαβε με άριστα τα πτυχία Αρμονίας και Αντίστιξης.
Τις μουσικές του γνώσεις πλούτισε παρακολουθώντας πολυάριθμα σεμινάρια πιάνου και μουσικής δωματίου με διακεκριμένους Έλληνες και ξένους μουσικούς (Χ. και Κ. Πολυζωίδου, E. Sellheim, E. Schadler, κ.α.). καθώς και σεμινάρια μουσικοπαιδαγωγικής της E.P.T.A. (European Piano Teachers Association) στα οποία αναπτύσσονται εξειδικευμένα θέματα και τρόποι διδασκαλίας του πιάνου.
Μετά το τέλος των σπουδών του στην Ελλάδα δούλεψε κοντά στον διάσημο παιδαγωγό και πιανίστα Hans Graf στη Βιέννη και ακολούθως έγινε δεκτός στο σολιστικό τμήμα της Ανώτατης Μουσικής Ακαδημίας του Graz στην τάξη του καθηγητή Sebastian Benda από όπου αποφοίτησε το 1993.
Πραγματοποίησε εμφανίσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, σε ατομικά ρεσιτάλ καθώς και σε συναυλίες μουσικής δωματίου. Συνέπραξε ως σολίστ με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης και έχει ηχογραφήσει για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση.
Συνεργάστηκε με το Τμήμα «Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης » του Πανεπιστημίου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» για μία οκταετία διδάσκοντας Πιάνο. Συνεχίζει την παιδαγωγική του δραστηριότητα ως καθηγητής Πιάνου στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης από το 2003, ενώ παράλληλα συμμετέχει ενεργά σε ποικίλες εκπαιδευτικές και καλλιτεχνικές δραστηριότητες του Ωδείου.
Είναι συχνά προσκεκλημένος σε επιτροπές διαγωνισμών πιάνου και από το 2012 είναι καλλιτεχνικός διευθυντής των διεθνών σεμιναρίων μουσικής «Unlimited Music and Arts».
Είναι πτυχιούχος της Φαρμακευτικής Σχολής του Α.Π.Θ.

Παύλος Δημητριάδης (Πιάνο)

pavlos dimitriades cv photo

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Αποφοίτησε από το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης με δίπλωμα πιάνου, (τάξη Γ. Θυμή) πτυχίο ωδικής & αρμονίας. Συνέχισε τις σπουδές του στο Μουσικό πανεπιστήμιο του Mannheim Γερμανίας όπου κάτω από την επίβλεψη του μεγάλου πιανίστα Helmut Swartz αποκτά δίπλωμα σολίστ.

Έχει συνεργαστεί με γνωστά ονόματα της Ελληνικής και Ευρωπαϊκής Λυρικής σκηνής και έχει εμφανιστεί σε ατομικά ρεσιτάλ και σύνολα μουσικής δωματίου στην Ελλάδα, Γερμανία, Φιλανδία, Σουηδία, Δανία, Ελβετία, Αμερική κ.α.

Έχει ηχογραφήσει για την Ελληνική Ραδιοφωνία και τηλεόραση και για 12 συνεχόμενα χρόνια ηχογράφησε και συνεργάστηκε με τον Πανευρωπαϊκό τηλεοπτικό σταθμό TV INTER της Σουηδίας έχοντας την καλλιτεχνική επιμέλεια σε μουσικές παραγωγές.
Δίδαξε σε διεθνή σεμινάρια και master classes στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βέροια, Καβάλα. Έχει παρουσιάσει ιδιαίτερες επιστημονικές διατριβές με ανάλυση των τρόπων λειτουργίας της πιανιστικής σκέψης, σε θέματα απομνημόνευσης, μεθοδολογίας μελέτης και μύησης των παιδιών στη μουσική. Με τη διδασκαλία του έχει διαμορφώσει παιδαγωγικά μία νέα γενιά μουσικών με ιδιαίτερο ύφος και χρώμα, με έμφαση στο κλασσικό και ρομαντικό ρεπερτόριο. Από το τμήμα του έχουν αποφοιτήσει εξαιρετικοί πιανίστες που διαπρέπουν στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Είναι μόνιμος διευθυντής και μαέστρος χορωδιών τα τελευταία 20 χρόνια με πολλές εμφανίσεις σε πανευρωπαϊκούς κύκλους εκδηλώσεων μουσικής.

Έχει επανειλημμένως προσκληθεί να προεδρεύσει σε Ελληνικούς και διεθνείς διαγωνισμούς πιάνου και είναι τακτικό μέλος της διοικητικής επιτροπής της ορχήστρας νέων της Ευρωπαϊκής κοινότητας.

Διετέλεσε διευθυντής του Κρατικού Ωδείου Θεσσαλονίκης από το 2005 μέχρι το 2009.

Σήμερα κατέχει τη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Ωδείου Βορείου Ελλάδος.

Larry Hammett (Jazz Κιθάρα)

speaker7

Ο Larry Hammett είναι σήμερα διευθυντής του τμήματος Κιθάρας στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα και παράλληλα διακεκριμένος σολίστ τόσο της κλασσικής όσο και της Jazz κιθάρας. Οι επαγγελματικές του εμφανίσεις άρχισαν από τα 16 του χρόνια.

Η ασχολία του με τη διδασκαλία ξεκίνησε το 1982 στο Πανεπιστήμιο της Μοντάνα, όσο ακόμα σπούδαζε με τον Christopher Parkening. Πήρε τον τίτλο του Master από το Πανεπιστήμιο του Τέξας το 1984 όπου και δίδαξε μέχρι το 1991. Στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα διδάσκει και διευθύνει από το 1991 ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα για προπτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές, ενώ το 2005 ανακηρύχτηκε ως «Καθηγητής της χρονιάς». Έχει διδάξει επίσης σε Σεμινάρια master-classes στη Γαλλία, Μεξικό, Αργεντινή και στις ΗΠΑ.

Εκτός από τη διδασκαλία ασχολείται ενεργά και με σολιστική καριέρα. Δίνει παραπάνω από 60 συναυλίες το χρόνο είτε ως κλασσικός κιθαρίστας είτε με το Jazz trio που έχει δημιουργήσει. Οι ηχογραφήσεις και οι συνθέσεις του είναι διεθνώς αναγνωρισμένες. Συχνά συμμετέχει σαν λαουτίστας με το «Dr. Gene Enrico’s Collegium Musicum» και συνοδεύει την τάξη «Flamenco» του Πανεπιστημίου.

Το 2005 σχεδίασε και κατασκεύασε το δικό του πρωτοποριακό στούντιο ηχογραφήσεων. Το 2008 εξέδωσε μία δίτομη καινοτόμο Μέθοδο για τις Βασικές Σπουδές στην Κιθάρα που χρησιμοποιείται σε ολόκληρη την Αμερική.

Ο Larry Hammett είναι πραγματικά ένας από τους ελάχιστους κιθαρίστες που μπορεί και συνδυάζει με επιτυχία και απόλυτα ισορροπημένα όλες αυτές τις δραστηριότητες.

Περισσότερες πληροφορίες: www.larryhammett.com

Ιάκωβος Κολανιάν (Κιθάρα)

iakovos kolonian

Ο διεθνώς διακεκριμένος κιθαριστής Ιάκωβος Κολανιάν, με τις επανειλημμένες του εμφανίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, συγκαταλέγεται μεταξύ των   πιο σημαντικών κιθαριστών τις γενιάς του. Το κοινό παρακολουθεί πάντα με ενδιαφέρον τις ερμηνείες του οι οποίες διαπνέονται από όραμα και πίστη, αποτελούν δε, συχνά, τη γέφυρα ανάμεσα στην 'κλασική' μουσική και τις μουσικές του κόσμου.

Σπούδασε κιθάρα με τον Ευάγγελο Ασημακόπουλο στο Εθνικό Ωδείο απ΄ όπου πήρε και το δίπλωμα του με Αʼ Βραβείο και “Αριστείο Εξαιρετικής  Επιδόσεως” ενώ διεύρυνε  αργότερα τις σπουδές του με σεμινάρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η καλλιτεχνική του δραστηριότητα  ξεκίνησε με ατομικά ρεσιτάλ σε πολλές πόλεις της Ελλάδας, στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση ενώ παράλληλα συνέπραξε και ως σολίστ με όλες σχεδόν τις εδώ ορχήστρες (ΚΟΑ, ΚΟΘ, Ορχήστρα των Χρωμάτων, Καμεράτα, ΕΡΑ κ.ά..)

Το 1989 και με αφορμή τον πρώτο του δίσκο με μεταγραφές του πάνω σε αρμένικη παραδοσιακή μουσική έκανε περιοδεία  στην Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Αυστρία κ.α. και πραγματοποίησε εμφανίσεις στο  BBC, Radio France, Austrian Television (ORF), ενώ δύο χρόνια αργότερα η συνεργασία του  με την Κρατική Ορχήστρα της Αρμενίας και τον  μαέστρο Loris Tjeknavorian είχε ως αποτέλεσμα να κυκλοφορήσει σε  CD και σε παραγωγή της Αυστριακής τηλεόρασης (ORF), το κονσέρτο για κιθάρα και ορχήστρα “Zarhe”,  το οποίο μάλιστα ερμήνευσε ως σολίστ υπό τη διεύθυνση τού συνθέτη, σε πολλές πόλεις του κόσμου.

Το 2002 κυκλοφορεί  ένα νέο του CD από την “Eros music” με τις σουίτες για λαούτο του J.S. Bach σε δική του μεταγραφή για κιθάρα, ενώ την αμέσως επόμενη χρονιά ηχογραφεί εκ νέου τα έργα της αρμένικης παραδοσιακής μουσικής αυτή τη φορά προσθέτοντας έργα του εθνικού συνθέτη της Αρμενίας Komitas σε δική του και πάλι μεταγραφή, με την αμερικανική εταιρεία “Pomegranate”, ένα CD που βραβεύεται στο Hollywood των ΗΠΑ ως το καλύτερο στην κατηγορία  Best Instrumental Album. Η επιτυχία αυτή έχει ως  αποτέλεσμα μια νέα περιοδεία σε πόλεις της Αμερικής και του Καναδά όπως Νέα Υόρκη, Βοστόνη, Σαν Φρανσίσκο, Τέξας, Βανκούβερ κ.α.

Συνεχίζοντας την επιτυχημένη του συνεργασία με την αμερικανική εταιρεία “Pomegranate” ηχογραφεί  ένα  νέο CD με έργα του Augustine Barrios  πού ήδη κυκλοφορεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

 Στις 14 Νοεμβρίου του 2009 η εφημερίδα “Ελευθεροτυπία” με αφορμή την επέτειο του πολυτεχνείου κυκλοφόρησε και διένειμε σε 70.000   αντίτυπα, τον “Επιτάφιο” του Μίκη Θεοδωράκη σε δκή του διασκευή για σόλο κιθάρα. Για την ηχογράφηση αυτή δέχτηκε ένα τιμητικό σημείωμα του κορυφαίου μας συνθέτη, ο οποίος  αναφέρει:                                                                                       
 "Τριανταπέντε χρόνια μετά τον Τζων Ουίλιαμς και μερικούς άλλους σπουδαίους κιθαρίστες που ασχολήθηκαν με το έργο μου και ειδικά με τον «Επιτάφιο», έρχεται ο Ιάκωβος Κολανιάν να προσθέσει τη δική του άποψη και μάλιστα σε διπλό ρόλο, του διασκευαστή και του ερμηνευτή.

Στις διασκευές και των οκτώ μερών του έργου για σόλο κιθάρα, βρίσκω ότι αφʼ ενός παραμένει πιστός στο πνεύμα και το γράμμα του «Επιτάφιου», ενώ αφʼ ετέρου του προσφέρει ένα εκπληκτικό «πλάτος» και βάθος εκμεταλλευόμενος όλες τις μεγάλες τεχνικές και εκφραστικές δυνατότητες του σπουδαίου και δύσκολου αυτού οργάνου. Έτσι χωρίς να υποτιμώ τις προηγούμενες προσπάθειες, θα μου επιτραπεί να πω ότι βρίσκω την παρούσα διασκευή ως την πλησιέστερη στο πνεύμα του έργου, ενώ συγχρόνως προσφέρει στον εκτελεστή μεγάλες δυνατότητες μουσικής έκφρασης και τεχνικής ωριμότητας.

Σε ανάλογο ύψος τοποθετώ και τον ερμηνευτή κιθαρίστα Κολανιάν, που σε πολλά σημεία του έργου φαίνεται να αγγίζει τα όρια της τεχνικής και εκφραστικής τελειότητας.

Γεγονός όμως είναι ότι ο «Επιτάφιος» για σόλο κιθάρα, ως σύνολο αποκτά μια καινούρια διάσταση, που είμαι βέβαιος ότι θα εκτιμηθεί δεόντως τόσο από τους γνώστες της μουσικής μου όσο και από το ευρύτερο κοινό.

Θα ήθελα να του ευχηθώ να έχει την μεγάλη επιτυχία που του αξίζει και να του εκφράσω δημοσίως την συγκίνηση και τις ευχαριστίες μου για την αγάπη του προς το έργο μου." Μίκης Θεοδωράκης     Αθήνα,  18.9.2006
 
Τα τρία τελευταία χρόνια συνεργάζεται με τον μουσικό εκδοτικό οίκο “Φίλιππο Νάκα” ηχογραφώντας σε CD's έργα των E. Pujol, J. Sagreras, F. Carulli, M.Carcassi και F.Sor σε αντίστοιχα μουσικά βιβλία.

Παράλληλα με τη καλλιτεχνική του δραστηριότητα διδάσκει  στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας, στο Ωδείο Σύγχρονη Μουσική Παιδεία, διευθύνει τα   Μουσικά εργαστήρια του Δήμου Παλλήνης και είναι ο  καλλιτεχνικός διευθυντής του Καλοκαιρινού Μουσικού Φεστιβάλ  του Ωδείου ''Φίλιππος Νάκας.''

Το Σεπτέμβριο του 2011 παρασημοφορήθηκε από τη κυβέρνηση της Δημοκρατίας της Αρμενίας με το μετάλλιο «Κομιτάς» για την υψηλού επιπέδου δημιουργικότητα και επίδοση του στο χώρο, καθώς και την σημαντική  προσφορά του στην ανάπτυξη των σχέσεων Αρμενίας-Διασποράς.

 

Matthew Denman (Κιθάρα)

matthew denman 1

 

Ο Matthew Denman είναι αναπληρωτής καθηγητής κιθάρας στο “Oklahoma City University”, Διευθυντής Σπουδών στο “Guitar Foundation of America” και Πρόεδρος στο “Celedonio Romero Guitar Institute”. Είναι μαθητής του Pepe Romero, ο οποίος είπε γι’ αυτόν: ότι είναι ο José Antonio Abreu  για το El Sistema, είναι ο Matt Denman για το “Celedonio Romero Guitar Institute". 

Ο Μatthew  έχει επίσης υπάρξει καθηγητής στο Classen School of Advanced Studies, όπου δίδαξε: Μουσική Θεωρία, Μουσική για το Διεθνές  Απολυτήριο, καθώς επίσης και το βραβευμένο από το κράτος «Πρόγραμμα για την Κιθάρα». Έχει τιμηθεί με τα βραβεία: GFA Augustine Award για αριστεία στην εκπαίδευση της κιθάρας (2013), Images of Excellence (2009,2010, 2012) και Teacher of the Year (2011-2012).

Το καλοκαίρι του 2013 ο Μatthew εμφανίστηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού Soundboard μαζί με μερικούς από τους διακεκριμένους μαθητές του. Είναι περιζήτητος στις Η.Π.Α., τόσο για τις διαλέξεις του, όσο και για τις εκτελέσεις κιθαριστικών έργων. Πρόσφατα εμφανίστηκε στη Μαδρίτη συμμετέχοντας στον εορτασμό των εκατό χρόνων από την πρώτη εμφάνιση του Andres Segovia.

Rie Shimada (Πιάνο)

rie shimada 1

 Η Rie Shimada γεννήθηκε στο Hyogo της Ιαπωνίας. Πήρε τα πρώτα μαθήματα πιάνου σε ηλικία έξι ετών. Το 1994-1997 παρακολούθησε το Γυμνάσιο της Osaka-Hyogo (τμήμα μουσικής, με ειδίκευση στο πιάνο).  Το 1997-2003 σπούδασε στο Πανεπιστήμιο των Τεχνών στην πόλη του Κιότο με τον καθηγητή Naoyuki Taneda και την καθηγήτρια Ikuyo Kamiya. Από το 2004 συνέχισε τις σπουδές της στην  Hochschule fur Musik und Darstellende Kunst του Mannheim με καθηγητή τον Robert Benz. To 2007 πήρε το δίπλωμα δεξιοτεχνίας με άριστα και το 2010 πήρε το δίπλωμα σολίσ. Από το 2010 εργάζεται ως μόνιμη συνοδός πιάνου στις τάξεις πνευστών στο πανεπιστήμιο του Mannheim.

Η Rie Shimada συμμετείχε και διακρίθηκε σε πολλόυς πιανιστικούς διαγωνισμούς. Πήρε το 1ο βραβείο στο διαγωνισμό πιάνου της PTNA (Piano Teachers Association Nationwide) στην κατηγορία F, στην δυτική Ιαπωνία το 1996, χρυσό μετάλλιο και το βραβείο της εφημερίδας του Κιότο στον διαγωνισμό πιάνου του Κιότο και το 2ο βραβείο στον Διαγωνισμό Suita Music στην κατηγορία σόλο πίανο στην Οζάκα το 1998, 1ο βραβείο στον 3ο Διεθνή Διαγωνισμό Πιάνου «Fausto Zadra». Κέρδισε επίσης ειδικό βραβείο για την καλύτερη ερμηνεία στο υποχρεωτικό κομμάτι “Horst du?” στον 14ο διεθνή διαγωνισμό Johannes Brahms του Portschach/Worthersee από τον Bruno Strobl, και το μουσικό βραβείο καλύτερου νέου ταλαντούχου μουσικούτο 2007 καθώς και το 1ο βραβείο στον 18ο Διεθνή Πιανιστικό Διαγωνισμό A.M.A. το 2008 στην Calabria της Ιταλίας.

Sophia Ro (Βιολί)

sophia roΓεννημένη στη Σεούλ της Ν. Κορέας, η Sofia Ro ξεκίνησε την καριέρα της ως σολίστ με τη Συμφωνική ορχήστρα της Σεούλ και την Ορχήστρα Δωματίου της Κορέας, ενώ φοιτούσε ακόμα στο  Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο Kae-Won . Από το 1999 κι έπειτα συνέχισε τις σπουδές της στις Η.Π.Α.  στο Manhatan School  of Music με τους  Lucie Robert, Curtis Macomber και Grigory Kalinofsky (Βachelor στο Βιολί), στο πανεπιστήμιο της Βοστώνης με τον Yuri Mazurkevich (Μάστερ και Δίπλωμα Δεξιοτεχνίας) και στο Πανεπιστήμιο του Β. Τέξας  με τις Julia Bushkova και Cynthia Roberts ( Διδακτορικό Δίπλωμα   στις  Μουσικές  τέχνες και τη Βιολιστική Δεξιοτεχνία,  Πτυχίο Μπαρόκ Μουσικής).

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο Β. Τέξας δίδαξε ως βοηθός στο Πανεπιστήμιο, συνέπραξε με σύνολα μουσικής δωματίου σε έργα σύγχρονων συνθετών αλλά και μπαρόκ μουσικής, υπήρξε  ενεργό μέλος σε πολλές συμφωνικές ορχήστρες της περιοχής και έδωσε πολυάριθμα ατομικά ρεσιτάλ.

Από το 2013 διδάσκει βιολί στο Oklahoma City University , είναι μέλος του κουαρτέτου εγχόρδων του Bass School of Music του Πανεπιστημίου και διευθύνει το βιολιστικό σύνολο “OCUsticks”. Έχει παίξει βιολί στη Φιλαρμονική της  Oklahoma City, στα μουσικά σύνολα Tactus και City Cabaret και συνέπραξε ως σολίστ με την Ορχήστρα Νέων της Οκλαχόμα και το σύνολο Oklahoma Virtuosi. Έχει προσκληθεί πολλές φορές για να δώσει ρεσιτάλ και master classes   σε σχολεία και πανεπιστήμια  στις Η.Π.Α και την Κορέα. Οι μαθητές της διακρίνονται με υποτροφίες και συγκαταλέγονται στους κορυφαίους μουσικοπαιδαγωγούς των σχολείων της πόλης της Οκλαχόμα.

Ιωάννης Καραγιαννίδης (Κλαρινέτο)

καραγιαννιδης

Ο Ιωάννης  Καραγιαννίδης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1985.

Στα έντεκά του χρόνια ξεκίνησε σπουδές Κλαρινέτου με τον  Κοσμά Παπαδόπουλο στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσσαλονίκης απ’ όπου πήρε Δίπλωμα τον Ιούνιο του 2007 με Άριστα παμψηφεί, ως επίσης και Β΄ Βραβείο και Έπαινο εξαιρετικής μουσικής επίδοσης.

Tον Οκτώβριο του 2008 ξεκίνησε τις σπουδές του στο Hochschule für Musik und darstellende Kunst Mannheim,στην τάξη του Professor Rainer Müller-van Recum,  στο πρόγραμμα Diplom Künstlerische Ausbildung, απ’ όπου πήρε δίπλωμα τον Ιούλιο του 2010 με Άριστα και ξεκίνησε από τον Οκτώβριο του 2011 σολιστικές σπουδές (Solistische Ausbildung) στο ίδιο πανεπιστήμιο απ’ όπου πήρε δίπλωμα το 2013 . Την περίοδο 2009-2013 σπούδασε με υποτροφία του Ι.Κ.Υ..

Μελέτησε με τους Aurelian Octav Popa, Petco Radev, Chen Halevi, Μίλτο Μουμουλίδη, Stefan Zillmann, Laura Ruiz Ferreres, Ole Kristian Dahl και Emmanuel Abbühl.

Παράλληλα έχει δώσει πολλά ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου όπως και έχει συνεργαστεί με πολλές ορχήστρες σε Ελλάδα, Αυστρία, Ιταλία, Ρουμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Γερμανία διαθέτοντας ένα μεγάλο ρεπερτόριο από την κλασσική μέχρι την σύγχρονη περίοδο μουσικής.

Έχει πάρει βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς (2005) Bari ΄Β Βραβείο, (2008)  ΄Β Βραβείο στο Βουκουρέστι “EUROPAfest” της Jeunesses Musicales όπως και σε Πανελλήνιους διαγωνισμούς (2007)  Ά βραβείο στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ξύλινων Πνευστών ‘Τέχνη’ και (2008) Α΄ Βραβείο πήρε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πνευστών του Συνδέσμου Αποφοίτων Ωδείων Θεσσαλονίκης.

Ως σολίστ έχει συμπράξει με την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης ,την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την ορχήστρα του Δήμου Καλαμαριάς, την Mannheim Jazz Orchester και την Kurpfälzisches Kammerorchester Mannheim.

Από το 2013 είναι μέλος του Ensemble Οrpheus Soloists 

Από τον Ιανουάριο του 2013 είναι Κορυφαίος Ά στην Ορχήστρα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Θεόφιλος Σωτηριάδης (Σαξόφωνο)

O Θεόφιλος Σωτηριάδης είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Παράλληλα σπούδασε σαξόφωνο με διακρίσεις στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, στη Γαλλία (δίπλωμα από την Εθνική Σχολή Μουσικής του Créteil στο Παρίσι) και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (Μεταπτυχιακός τίτλος, Bowling Green State University).

Η ανάπτυξη και διάδοση του ελληνικού σαξοφώνου αποτελεί κεντρικό άξονα της καλλιτεχνικής και παιδαγωγικής του δράσης μέσω εκτενών ηχογραφήσεων, επίσημων συμμετοχών σε διεθνή φεστιβάλ σύγχρονης μουσικής και επιστημονικής έρευνας.

Διακεκριμένοι Έλληνες συνθέτες έχουν αφιερώσει έργα τους προς τιμή του, τα οποία ο ίδιος παρουσίασε σε πρώτες εκτελέσεις (πάνω από τριάντα) ενώ στη δισκογραφική του δραστηριότητα συγκαταλέγονται τρία προσωπικά ψηφιακά ηχογραφήματα και επτά συμμετοχές.

Είναι δημιουργός του Μακεδονικού Κουαρτέτου Σαξοφώνων, της ορχήστρας σαξοφώνων “KuKluxSax”  και ιδρυτικό μέλος του συνόλου σύγχρονης μουσικής Idée Fixe.

Ο Θεόφιλος Σωτηριάδης κατέχει τη διάκριση «Rico Artist» και  διδάσκει στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης και στο Δημοτικό Ωδείο Θέρμης.

Για περισσότερες πληροφορίες: http://www.sotiriades.com

Ζάχος Τερζάκης

speaker8

Ο Ζάχος Τερζάκης είναι ο Έλληνας Τενόρος με τη μεγαλύτερη διεθνή καριέρα. Γεννήθηκε στην Αθήνα. Το 1976 κέρδισε σε διαγωνισμό τραγουδιού την Υποτροφία "Μαρία Κάλλας" και έκτοτε υπηρετεί το μελόδραμα στα  μεγαλύτερα λυρικά θέατρα του κόσμου. Έχει ερμηνεύσει πάνω από 60 πρωταγωνιστικούς  ρόλους όπερας, σε πολλαπλές παραγωγές. Το 1991 κάνει το ντεμπούτο του στη Κρατική Όπερα της Βιέννης στην όπερα «Η μεγαλοψυχία του Τίτου» του Mozart στον ομώνυμο ρόλο. Τον ίδιο χρόνο τραγούδησε στο Bilbao της Ισπανίας τον ρόλο του Ιάσονα στην παγκόσμια πρώτη της «Μήδειας» του Μίκη Θεοδωράκη, έργο το οποίο παρουσίασε αργότερα σε δική του γερμανική μετάφραση και σκηνοθεσία  στο Φεστιβάλ Meininger Wochen της Γερμανίας.

Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με την σκηνοθεσία όπερας, τη σύνθεση και τη διδασκαλία τραγουδιού.

Διετέλεσε καλλιτεχνικός υπεύθυνος σκηνοθεσίας στο Koblenz της Ρηνανίας την περίοδο2002-2003. Από το 2008 είναι καλλιτεχνικός Διευθυντής του Ωδείου - Κέντρου Τεχνών Ακρόπολις. Συμμετέχει και διοργανώνει σεμινάρια και master - classes με θέμα την τεχνική του τραγουδιού και τις ιδιαιτερότητές του στις διάφορες εποχές και στα διάφορα είδη.Τα ενδιαφέροντα του επεκτείνονται στο χώρο της φιλοσοφίας, προϊστορίας, ψυχολογίας και ψυχοσωματικών ερευνών.

 

Μαίρη Πεστεκίδου-Δημητριάδου (Τραγούδι)

Η Ελληνίδα υψίφωνος Μαίρη Πεστεκίδου-Δημητριάδου γεννήθηκε στην Θεσσαλονίκη.

Ξεκίνησε μαθήματα μονωδίας με την αείμνηστη Φανή Αϊδαλή. Στη συνέχεια τελείωσε τις σπουδές της στο Σύγχρονο Ωδείο Θεσ/νίκης στο τμήμα της Κατερίνας Καρατζά παίρνοντας δίπλωμα Μονωδίας & ένα χρόνο αργότερα δίπλωμα Μελοδραματικής όλα με Άριστα Παμψηφεί. Αποδεικνύοντας γρήγορα την αγάπη της στη μουσική έλαβε τα διπλώματα αρμονίας, αντίστιξης και φούγκας. Έχει ασχοληθεί με μουσική παιδαγωγική και είναι κάτοχος τίτλου σπουδών του μουσικοπαιδαγωγικού συστήματος Karl Orff και Dalcross”.

Έχει δουλέψει σε πολλά σεμινάρια με μεγάλους σκηνοθέτες και σε εργαστήρια όπερας με γνωστούς καταξιωμένους καλλιτέχνες (Δάφνη Ευαγγελάτου, Pl. Kartalof, Μαρούσα Ξυνή, Ζάχος Τερζάκης κ.α.) με ειδικότητα τις όπερες του Μozart. Στο ρεπερτόριό της έχει Ιταλική, Γερμανική όπερα, Lied, Ελληνική μουσική και Gospel.

Από το 1999 μέχρι σήμερα έχει πλούσια καλλιτεχνική δραστηριότητα έχοντας τραγουδήσει σαν σολίστ στη Γερμανία, Σουηδία και σε πολλές πόλεις της Ελλάδας. Παράλληλα έχει κάνει πολλές ηχογραφήσεις για την Ελληνική και Σουηδική τηλεόραση. Είναι καθηγήτρια ορθοφωνίας – φωνητικής διδάσκοντας κλασσικό ρεπερτόριο, και τεχνικές αναπνοής, στήριξης και τοποθέτησης. Από το 2008 είναι υπεύθυνη φωνητικής της Παιδικής Χορωδία του Συλλόγου Φίλων Μεγάρου Θεσσαλονίκης και διδάσκει φωνητική στο Ωδείο Βορείου Ελλάδος.

Χρήστος Σακελλαρίδης (Πιάνο)

christos

 

Ο Χρήστος Σακελλαρίδης γεννήθηκε στην Αθήνα. Μετά τις σπουδές του στην Ελλάδα συνέχισε στην Ακαδημία “F.Liszt” (Βουδαπέστη), ως υπότροφος του ιδρύματος ''Α.Ωνάσης'' απ’ όπου αποφοίτησε με Δίπλωμα πιάνου, σολίστα μουσικής δωματίου και παιδαγωγίας. Έχει δώσει συναυλίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό στην (Ελβετία, Κύπρο, Ουγγαρία , Γερμανία, Κροατία, Ιταλία, Νορβηγία, Δανία) καθώς και έχει συμμετάσχει σε πολυάριθμα μουσικά Φεστιβάλ (Herrenhausen music festival, Sani Music Festival , Φεστιβάλ Αθηνών κ.α.) Έχει ηχογραφήσει έργα των G.Kurtag, A.Ligeti για το Ουγγρικό Ραδιόφωνο και τηλεόραση καθώς και συναυλίες για την E.B.U. Με τη σύζυγό του Μπεάτα Πίντσετιτς συμπράτει ως πιανιστικό ντούο, και έχουν κάνει πολυάριθμες συναυλίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το 2009 κυκλοφόρησε η πρώτη τους δισκογραφική δουλειά με έργα συνθετών του 20ου αιώνα γιά 2 πιάνα η οποία έλαβε διθυραμβικές κριτικές. Ερμηνεύει συχνά έργα του 20ου και 21ου αιώνα και είναι μέλος του Ergon  Ensemble από τον Απρίλιο του 2011.

Beata Pincetic (Πιάνο)

beata

 

H Μπεάτα Πίντσετιτς γεννήθηκε στο Ζάγκρεμπ (Κροατία). Απόφοιτος της Μουσικής Ακαδημίας του Ζάγκρεμπ και της Ακαδημίας ‘F.Liszt’ (Βουδαπέστη) έχει κερδίσει πολλά βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς.
Ως σολίστ έχει εμφανιστεί σε σημαντικές αίθουσες (Μέγαρο Μουσικής Aθηνών, Θεσσαλονίκης, Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, Μουσικό Ινστιτούτο Κροατίας, Μουσική Ακαδημία του Όσλο, Αίθουσα Ζακλίν Ντυ Πρε στην Αγγλία κ.ά.) καθώς
και ηχογραφήσει γιά το Τρίτο Πρόγραμμα, την Κροατική Ραδιοφωνία και Τηλεόραση και την E.B.U.
Από το 2013 σχημάτισε το πιανιστικό ντούο Pincetic / Sakellaridis με το σύζυγό της Χ.Σακελλαρίδη, μαγεύοντας το κοινό με τις ερμηνείες στους στην Ελλάδα και στην Ευρώπη.
Το CD τους ‘’20th Century music for two pianos’’ έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές από τον τύπο.
Το ενδιαφέρον της γιά την σύγχρονη μουσική έκφραση της έχει δώσει την ευκαιρία να συνεργαστεί με βραβευμένους συνθέτες καθώς και να συμμετάσχει σε πολυάριθμα διεθνή Φεστιβάλ σύγχρονης μουσικής ( Μουσικό Φεστιβάλ Ντουμπρόβνικ, ICMC 2014, Open Days στην Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών κ.ά.).

 

Miranda Arana (Φλάουτο)

miranda

 

Η Miranda Arana είναι φλαουτίστα, εθνομουσικολόγος και διδάσκει Εθνομουσικολογία στο Πανεπιστήμιο Οκλαχόμα στις Η.Π.Α. Εκτός από τη διδασκαλία, παίζει παραδοσιακή μουσική από την Ιρλανδία, τη Λατινική Αμερική, τη μέση Ανατολή, το Βιετνάμ  και τη Β. Αμερική. Είναι κάτοχος πτυχίου Νοτιοανατολικών Ασιατικών Σπουδών από το Empire State College της πολιτείας της Ν. Υόρκης και μεταπτυχιακού τίτλου στην Εθνομουσικολογία από το Πανεπιστήμιο Wesleyan στο Connecticut.

Zoe Sherinian (Κρουστά)

zoe sherinian1

Η Zoe Sherinian  είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια και πρόεδρος του τμήματος Εθνομουσικολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην αφομοίωση του Χριστιανισμού και τη Θεολογία της Απελευθέρωσης στην Ινδία μέσα από την παραδοσιακή μουσική των Ταμίλ. Στα άλλα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται μελέτες για το φύλο και τα κρουστά όργανα ανά τον κόσμο. Έχει εκδώσει άρθρα στα περιοδικά Ethnomusicology, Worlds of Music, Women and Music, Religion Compass. Σε βιβλίο της που έχει εκδοθεί με τον τίτλο “Tamil Folk Music as Dalit Liberation Theology” υποστηρίζει ότι οι Ντάλιτς («ανέγγιχτοι», οι απόκληροι της ινδικής κοινωνίας) κατόρθωσαν να χρησιμοποιήσουν την λαϊκή μουσική των Ταμίλ για να δημιουργήσουν μια αυθύπαρκτη χριστιανική Θεολογία της Απελευθέρωσης που, μέσω  της  λατρείας, μπορεί να συντελέσει στη μετασχηματιστική αλλαγή της κοινωνίας.

Το 2008-2009 η Sherinian πέρασε εννέα μήνες στην Ινδία ως ερευνήτρια του ιδρύματος Fulbright διεξάγοντας εθνογραφική μελέτη σχετικά με την εξέλιξη του τύμπανου parai των Ντάλιτς της Ινδίας. Ζώντας για τέσσερις μήνες σε ένα χωριό έμαθε να παίζει και να χορεύει με αυτό και γύρισε ένα εθνογραφικό ντοκυμαντέρ για τους τυμπανιστές parai. Έχει μελετήσει παραδοσιακά όργανα από την Ινδία, το Μπαλί, την Αφρική και το 2009 δημιούργησε το πρώτο παραδοσιακό συγκρότημα τυμπάνων parai στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα. 

Η Zoe Sherinian  είναι αναπληρώτρια καθηγήτρια και πρόεδρος του τμήματος Εθνομουσικολογίας στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στην αφομοίωση του Χριστιανισμού και τη Θεολογία της Απελευθέρωσης στην Ινδία μέσα από την παραδοσιακή μουσική των Ταμίλ. Στα άλλα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνονται μελέτες για το φύλο και τα κρουστά όργανα ανά τον κόσμο. Έχει εκδώσει άρθρα στα περιοδικά Ethnomusicology, Worlds of Music, Women and Music, Religion Compass. Σε βιβλίο της που έχει εκδοθεί με τον τίτλο “Tamil Folk Music as Dalit Liberation Theology” υποστηρίζει ότι οι Ντάλιτς («ανέγγιχτοι», οι απόκληροι της ινδικής κοινωνίας) κατόρθωσαν να χρησιμοποιήσουν την λαϊκή μουσική των Ταμίλ για να δημιουργήσουν μια αυθύπαρκτη χριστιανική Θεολογία της Απελευθέρωσης που, μέσω  της  λατρείας, μπορεί να συντελέσει στη μετασχηματιστική αλλαγή της κοινωνίας.

Το 2008-2009 η Sherinian πέρασε εννέα μήνες στην Ινδία ως ερευνήτρια του ιδρύματος Fulbright διεξάγοντας εθνογραφική μελέτη σχετικά με την εξέλιξη του τύμπανου parai των Ντάλιτς της Ινδίας. Ζώντας για τέσσερις μήνες σε ένα χωριό έμαθε να παίζει και να χορεύει με αυτό και γύρισε ένα εθνογραφικό ντοκυμαντέρ για τους τυμπανιστές parai. Έχει μελετήσει παραδοσιακά όργανα από την Ινδία, το Μπαλί, την Αφρική και το 2009 δημιούργησε το πρώτο παραδοσιακό συγκρότημα τυμπάνων parai στο Πανεπιστήμιο της Οκλαχόμα. 

Δημήτρης Καλαντζής (Jazz Πιάνο)

Kalantzis

Ο Δημήτρης Καλαντζής γεννήθηκε στην Αθήνα στις 4 Οκτωβρίου 1967. Σπούδασε πιάνο και θεωρητικά στο Ωδείο Αθηνών και στο Αθηναϊκό Ωδείο, από το οποίο αποφοίτησε με πτυχίο πιάνου και φούγκας με άριστα παμψηφεί.  Το 1990 ξεκίνησε σπουδές στη Liszt Ferenc Academy of Music -jazz department και αποφοίτησε το 1994 με Δίπλωμα Άριστα. Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στην «Μουσική Ερμηνεία» από το 2010.

Από το 2004 έως το 20101 δίδαξε στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών στην κατεύθυνση εκτέλεσης JAZZ. Από το 2013 είναι Έφορος της Σχολής Τζαζ του Ωδείου Αθηνών. Έχει εμφανιστεί ως επικεφαλής σχημάτων στο Ηρώδειο, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στο Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος, στο Sani Festival, το Pouisson Rouge της Νέας Υόρκης, στο Gazarte, στο Half Note jazz club μεταξύ μεγάλου πλήθους συναυλιών και συναυλιακών χώρων. Έχει συνεργαστεί με σημαντικούς μουσικούς της ελληνικής και διεθνούς σκηνής της jazz, όπως οι Kevin Mahogany, Andy Sheppard, Alex Foster, Ralph Peterson, Rex Richardson, Dennis Baptiste, Abram Wilson, Marcelo Peliteri, Ron Afif, Tony Remy, Amik Guerra και Τάκη Πατερέλη, Τάκη Μπαρμπέρη, Γιώργο Φακανά, Δήμο Δημητριάδη, Δημήτρη Βασιλάκη και πολλούς άλλους. Στην προσωπική του δισκογραφία συγκαταλέγονται το ήδη πλατινιένο “Mano’s” a jazz tribute to Manos Hadjidakis, το  “modes & moods” music by Mikis Theodorakis, το “Santa’s secret dance” a jazz tale for Christmas και το «Χθες το βράδυ» μια τζαζ ματιά στο χθες της ελληνικής μουσικής». Έχει ηχογραφήσει στα άλμπουμ "Let the blues talk" του Τ.Πατερέλη, "Secret path" του Δ. Βασιλάκη, "Blink" του Γ.Πολυχρονάκου, "Echos" του Γ.Φακανά, στο live "Jazz upstairs" του Rex Richardson και άλλα. Από το 1999 ως το 2011 ήταν μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Ελληνικής Μουσικής με καλλιτεχνικό διευθυντή τον Σταύρο Ξαρχάκο. Στα πλαίσια της Κ.Ο.Ε.Μ. εκτός από τον Σ.Ξαρχάκο έχει συνεργαστεί και με τους Διονύση Σαββόπουλο, Λουκιανό Κηλαηδόνη, Νότη Μαυρουδή, Βασίλη Δημητρίου, Ηλία Ανδριόπουλο, Μάριο Τόκα και έχει συμμετάσχει στις ηχογραφήσεις της περιόδου από το 1999 ως σήμερα.

Περικλής Τριβόλης (Κοντραμπάσο)

trivolispic9

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1975 και ξεκίνησε τις  σπουδές του στη μουσική διδασκόμενος θεωρία , αρμονία και ηλεκτρικό μπάσο στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας.
Από το 1998 έως το 2001 σπούδασε σύνθεση τζαζ στο Berklee College of Music στη Βοστώνη , όπου επίσης ξεκίνησε μαθήματα ακουστικού μπάσου.
Από το 2003 εργάζεται στην Αθήνα ως επαγγελματίας μουσικός και συνεργάζεται με πολλούς καταξιωμένους καλλιτέχνες , έλληνες καθώς και ξένους , στον τομέα της τζαζ μουσικής.
Έχει διδάξει μια σειρά σεμιναρίων κοντραμπάσσου στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου στην Κέρκυρα για μια περίοδο 4 ετών.
Εδώ και πολλά χρόνια είναι ο καθηγητής για κοντραμπάσο στο Ωδείο Ateneum. Διδάσκει επισης στο Ωδείο Αθηνών και στο Εθνικό Ωδείο.
Έχει εμφανιστεί σε σημαντικές αίθουσες συναυλιών όπως  στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών , έχει συνεργαστεί με διεθνώς γνωστούς καλλιτέχνες της τζαζ (Tony Lacatos , Marcus Stockhausen, Gilad Atzmond, Simon Nabatov, Rex Richardson κ.α.) και έχει συμμετάσχει σε μια σειρά από εργαστήρια τζαζ ως καθηγητής. Επίσης ,έχει λάβει μέρος σε πολλές μουσικές εκπομπές στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση και έχει συμμετάσχει σε εκατοντάδες τζαζ συναυλίες καθως και σε φεστιβάλ μουσικής τόσο στην Ελλάδα οσο και στο εξωτερικό.

Γιώργος Ποταμιάνος (Κρουστά)

potamianos

 

Ο Γιώργος Ποταμιάνος γεννήθηκε στην Πάτρα το 1993. Από το 2000 ήταν μέλος της φιλαρμονικής του δήμου Πατρών παίζοντας κλαρινέτο. Το 2008 ξεκίνησε τύμπανα για μικρό χρονικό διάστημα με τον Φίλιππο Πλιάτσικα στο δημοτικό ωδείο και το 2010 συνέχισε με τον Κώστα Βάμβα μέχρι το 2012.    

Ένα χρόνο μετά μετακόμισε στην Αθήνα όπου ήταν μαθητής στο Ωδείο Τέχνης Γ.Β Φακανάς με καθηγητή τον Φώτη Γιαννόπουλο. Το ίδιο καλοκαίρι παρακολούθησε το Summer Jazz Workshop στο Κρυονέρι όπου γνώρισε τον Σπύρο Παναγιωτόπουλο. Από τότε είναι μαθητής του και σπουδαστής στο Ωδείο Αθηνών με καθηγητές τον Δημήτρη Καλαντζή, Τάκη Πατερέλη και Σπύρο Παναγιωτόπουλο.

Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει κάποιες live εμφανίσεις με τον καθηγητή του Δημήτρη Καλαντζή και με διάφορους συμφοιτητές του.

A Lifehacker Development